ÜYELİK

Neden üye olmalıyım?
Bizim Toptan’ın internet mağazasına üye olarak temel gıda, atıştırmalık, içecek, kişisel bakım, sarf malzemeleri, temizlik ve elektronik gibi kategorilerde sunduğumuz geniş ürün çeşidi, uygun fiyat, kolay alışveriş ve hızlı teslimat avantajlarından faydalanabilirsiniz. Aradığınız ürünlere kullanıcı dostu tasarım sayesinde kolayca ulaşabilir, ürünleri fiyat aralığına, markasına ve kategorisine göre filtreleyebilirsiniz. Farklı ürün kategorilerinde yapılan kampanya ve indirimlerden herkesten önce haberdar olup, karlı alışverişler yapabilirsiniz. 
Bir defaya mahsus olarak gireceğiniz iletişim bilgileri, teslimat adresi, fatura adresi gibi bilgiler ile siparişinizi tamamlayabilir, sipariş listenizden eski siparişlerinize ulaşabilirsiniz. Bizim Toptan kampanyaları ile ilgili bilgilendirme e-posta ve SMS almak için duyuru listesine dahil olabilirsiniz.
 
Nasıl üye olabilirim?
www.eticaret.bizimtoptan.com.tr’ ye üye değilseniz, ana sayfanın sağ üst köşesinde yer alan “Üye Ol” menüsünden “Yeni Üyelik” formunu doldurarak üye olabilirsiniz.
 
Facebook ile giriş yapabilir miyim?
Bizim Toptan’ın internet sitesine Facebook kullanıcı adınız ve şifrenizle kolayca üye olabilir ve sipariş vermeye başlayabilirsiniz.
 
Üye olmadan sipariş verebilir miyim?
Evet, sitede üye olmadan da sepet oluşturabilir ve alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.
 
Üyeliğimi nasıl güncelleyebilirim?
Bizim Toptan’ın internet mağazasına üye iseniz, üye girişi yaptıktan sonra “Hesabım” menüsüne gelerek üye ve kullanıcı bilgilerinizi güncelleyebilir, şifre ve adres bilgilerinizi değiştirebilir veya yeni adres ekleyebilir, favori ürünlerinizi, hediye çeklerinizi ve ürün yorumlarınızı görebilirsiniz.

Kayıtlı adres bilgilerini nasıl değiştirebilirim?
Bizim Toptan’ın internet mağazasına üye girişi yaptıktan sonra  “Hesabım" sayfasından “Adreslerim" menüsüne giderek kayıtlı adresleriniz üzerinde değişiklik yapabilir, kayıtlı adresinizi silebilir veya yeni adres oluşturabilirsiniz.

Yeni adres ekleyebilir miyim?
Bizim Toptan’ın internet mağazasına üye iseniz siteye giriş yaptıktan sonra  “Hesabım" sayfasından “Adreslerim" menüsüne giderek kayıtlı adresinizi silebilir, güncelleyebilir veya yeni adres ekleyebilirisiniz.

Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?
Şifrenizi unuttuysanız “Üye Girişi ekranından “Şifremi Unuttum” bağlantısına tıklayarak, e-posta adresinize  yenileme e-postası gönderebilir, e-posta adresinize gelen “Şifrenizi sıfırlamak için tıklayınız” linkine tıklayarak yeni bir şifre oluşturabilirsiniz.
 
Şifremi nasıl değiştirebilirim?
Üye girişi yaptıktan sonra “Hesabım" sayfasında bulunan “Şifre Değiştir” menüsünden şifrenizi değiştirebilirsiniz.
 
Üye girişi yapamıyorum, sorunu nasıl çözerim?
Üyelik e-mail adresinizle doğru şifrenizi girdiğinizden emin olduktan sonra, hala üye girişini gerçekleştiremiyorsanız, İletişim Formu üzerinden bize ulaşabilirsiniz
 
Duyuru listesine nasıl katılabilirim?
İndirim ve kampanyalardan haberdar olmak için; üye iseniz “Hesabım” menüsünde bulunan “Üye Bilgilerim” ekranından, üye değilseniz “Yeni Üyelik” formundan “Bizim Toptan kampanyaları ile ilgili bilgilendirme SMS ve e-postaları almak istiyorum” seçeneğini işaretleyerek duyuru listemize katılabilirsiniz.
 
Duyuru listesinden nasıl çıkabilirim?
“Hesabım” sayfasında bulunan “Üye Bilgilerim” menüsünden “Kampanyalardan e-posta/SMS yoluyla haberdar olmak istiyorum” seçeneğini iptal ederek duyuru listemizden çıkabilirsiniz.
 
Bana özel indirim ve fırsatları nasıl görebilirim?
Ana sayfada bulunan “Size Özel” bölümünden, daha önce gezdiğiniz ve satın aldığınız ürünlere göre Bizim Toptan’ın internet mağazasının kişiye özel sunduğu indirim ve fırsatları görebilirsiniz. Size özel indirim ve fırsatlardan yararlanmak için Bizim Toptan’ın internet sitesine üye olmanız, üye iseniz alışverişe başlamadan önce üyelik girişi yapmanız gerekmektedir.
 
SİPARİŞ
Siparişinizin tedarik ve teslimat aşamasına gelebilmesi için öncelikle siparişinizin ödeme/fatura bilgilerinin doğruluğunun onaylanması gerekmektedir. Ödemeniz onaylandıktan sonra Bizim Toptan'ın internet mağazasından oluşturmuş olduğunuz siparişler, e-ticaret operasyon ekibi tarafından özenle hazırlanarak en geç 1 iş gününde kargoya verilir.
 
Siparişiniz Bizim Toptan’ın e-ticaret operasyon ekibi tarafından, sadece e-ticarete tahsis edilmiş Bizim Toptan Bağcılar e-ticaret deposunda hazırlanmaktadır.
 
Siparişimin teslimatı için kargo bedeli alınıyor mu?
50 TL ve üzeri siparişlerde kargo bedeli Bizim Toptan’a aittir. 50 TL’nin altında kalan siparişlerde ise kargo bedeli müşterimiz tarafından ödenir. Siparişin kargo bedeli sepetteki ürünlerin ağırlık ve hacmi üzerinden hesaplanır.  Her sipariş için farklı kargo hesaplaması yapılmaktadır.
 
Bizim Toptan’ın size özel fiyat ve avantajlarından yararlanmak için siparişinizi oluşturmaya başlamadan önce üye girişi yapmalısınız. Üye girişi yaptıktan sonra siparişinizi size özel fırsatlarla oluşturabilirsiniz. Ürün kategorilerinden dilediğiniz ürüne ulaşabilir veya arama çubuğundan marka ya da ürün araması yaparak ilgili ürünleri listeleyebilirsiniz. Sunulan seçenekler arasından almak istediğini ürünü belirledikten sonra ürünü sepetinize ekleyebilir ve siparişinizi oluşturabilirsiniz.
Aynı zamanda Bizim Toptan’ın internet sitesine üye girişi yapmadan da sepetinize ürün atabilir, adres, fatura ve ödeme bilgilerini girerek sipariş oluşturabilirsiniz.
 
Satın almak istediğiniz ürünleri belirleyip sepetinize ekleyebilirsiniz.  Sepet sayfanızdan ürün miktarını artırıp azaltabilir veya sepetinizdeki ürünleri silebilirsiniz. Sepetinizde bulunan “Alışverişe Devam Et” butonu ile ürünlere geri dönerek sepetinize başka ürünler ekleyebilirsiniz. Sepetinizde gerekli güncellemeleri yaptıktan “Siparişe Devam Et” butonuyla siparişinizi tamamlamak için bir sonraki adım olan “Teslimat Bilgileri” sayfasına geçebilirsiniz.
“Teslimat/fatura adresi olarak üye kaydı oluştururken girdiğiniz teslimat/fatura adresinizi seçebilir ya da yeni bir adres ekleyebilirsiniz. 
Teslimat/fatura adresini belirledikten sonra ödeme sayfasına gelip sepet özetinizi ve sipariş tutarınızı görebilirsiniz. Size sunulan ödeme seçeneklerinden ödeme yapacağınız yöntemi belirledikten sonra Mesafeli Satış Sözleşmesi ve Ön Bilgilendirme formunu okuyup kabul etmeniz gerekmektedir. Sözleşmeleri onaylamanızın ardından güvenli bir şekilde ödemenizi yaparak siparişinizi tamamlayabilirsiniz. Sonrasında çıkacak olan “Sipariş Detay” ekranında ürünlerinizi, ödeme şeklinizi ve teslimat/fatura adresinizi görebilirisiniz. 
Sipariş detaylarınız SMS ve elektronik posta adresinize e-posta olarak gönderilecektir. 
Kurumsal müşterilerimiz Bizim Toptan’da kayıt olduğu müşteri tipine göre gruplandırılarak, mağazalarımızda uygulanan KDV uygulamalarından sanal mağazamızda da ikinci alışverişlerinde faydalanmaktadırlar.
 
Siparişinizin tedarik ve teslimat aşamasına gelebilmesi için öncelikle siparişinizin ödeme/fatura bilgilerinin doğrulanması gerekmektedir. Ödemeniz onaylandıktan sonra Bizim Toptan’ın internet mağazasından oluşturmuş olduğunuz siparişler, operasyon ekibi tarafından hazırlanarak belirttiğiniz bir veya birden çok teslimat adresine kargo ile gönderilir.
 
Müşteri Satış Sözleşmesi nedir?
Müşteri Satış Sözleşmesi, 6502 no'lu "Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun" gereğince müşteri haklarını tanımlamak ve korumak amacıyla hazırlanmıştır. İlgili kanun gereği internet üzerinden alışveriş yapan müşterilerin bu sözleşmeyi elektronik ortamda onaylaması gerekmektedir. İlgili kanun gereği Müşteri Satış Sözleşmesi onaylanmadan Bizim Toptan’ın internet sitesi aracılığıyla alışveriş yapılamamaktadır.
 
Siparişimin onayı ile ilgili bir e-mail gelmedi, ne yapmalıyım?
İletişim Formu ile müşteri hizmetlerine ulaşarak konuyla ilgili bilgi alabilirsiniz.
 
Tamamladığım siparişime ek yapabilir miyim?
Bizim Toptan’ın internet mağazasından oluşturulmuş olan siparişe ek yapılmamaktadır. Böyle bir durumda sipariş iptal edilmeli ve yeni bir sipariş oluşturulmalıdır.
 
Siparişimin içeriğinde değişiklik yapmak istiyorum, nasıl yapabilirim?
Siparişiniz onaylandıktan sonra içeriğinde değişiklik yapılamamaktadır. Siparişinizi iptal edip, yeni bir sipariş verebilirsiniz. Mevcut siparişinizin iptali için, iptal iade prosedürleri geçerli olmaktadır.
 
Sipariş etmek istediğiniz ürünleri, ana sayfada bulunan ürün kategorilerinden bulabileceğiniz gibi aradığınız ürünün ismini ya da markasını “Arama” alanına yazarak ürüne kolayca ulaşabilirsiniz. Aradığınız ürüne ulaştıktan sonra ürünün miktarını belirleyerek, ürünü sepetinize ekleyebilirisiniz.

Sürekli aldığım ürünlerden yeni bir sipariş oluşturabilir miyim?
Favori ürünleriniz üzerinden ürün aramadan yeni bir sipariş oluşturabilirsiniz.
 
Eski siparişimi tekrarlayabilir miyim?
Hayır. Daha önce verilen siparişler tekrarlanamaz, sipariş vermek için yeni bir sepet oluşturulmalıdır.
İncelemek istediğiniz kategoriye tıkladıktan sonra gelen ürün listesinin üst tarafında bulunan “Fiyat (artan/azalan)” bölümünden ürünleri sıralayabilirsiniz. Eğer ürün kategorilerinden değil, arama alanı yardımıyla ürünlere ulaşıyorsanız, aramadan sonraki sonuç sayfasında çıkan ürünleri de aynı şekilde fiyata göre sıralayabilirsiniz.
İstediğim markaya nasıl ulaşabilirim?
İncelemek istediğiniz markaya arama çubuğuna marka ismini yazarak ya da ilgili kategoriye tıkladıktan sonra sayfanın sağ tarafında listelenen markalardan ulaşabilirsiniz.
 
Bizim Toptan mağazalarında geçerli olan bütün kampanyalar sanal mağazalarda da geçerli olacak mı?
Sitemizde mağazalarda geçerli olan kampanyaların bir kısmına yer verileceği gibi mağazalardan bağımsız olarak internet mağazasına özel kampanya ve indirimler de olacaktır.
 
Mağazalarda, müşteri sınıfına göre uygulanan KDV indirimlerinden e-ticarette de faydalanabilecek miyim?
Evet, mağazalarımızda olan uygulama internet mağazamız için de geçerlidir. Kurumsal müşterilerimiz, kayıtlı oldukları sektöre göre uygulanan KDV indiriminden Bizim Toptan’ın internet mağazasından ikinci alışverişlerinden itibaren faydalanabileceklerdir. Bunun için kurumsal müşterilerimizin üye kaydı oluştururken mutlaka müşteri tipini vergi levhalarında kayıtlı oldukları şekilde belirtmeleri gerekmektedir. Yanlış beyanda bulunulması halinde müşteriye sipariş gönderilmeyecek ve üyeliği iptal edilecektir.
 
Siparişinizdeki ürünlere uygulanan indirimleri, ürünleri sepetinize attıktan sonra sepet sayfasının altında bulunan sipariş tutarından görebilirsiniz.
 
Müşteri hizmetleri formumuzdan bize ulaşarak indirimlerin siparişinize yansımadığını bildirebilirsiniz. Gerekli kontroller yapıldıktan sonra konu ile ilgili tarafınıza dönüş yapılacaktır.
 
Sepetinizden silmek istediğiniz ürünleri, ürünlerin yanında bulunan “Sil” butonu ile sepetinizden çıkartabilirsiniz. Yine aynı sayfada ürünün altında bulunan “+”, “-“ sayesinde sepetinizde bulunan ürün miktarını azaltabilir veya artırabilirsiniz. Dilerseniz “Alışverişe Devam Et” butonu ile ürün listelerine geri dönerek sepetinize başka ürünler ekleyebilirisiniz.
Çok satanlar, Bizim Toptan’ın internet mağazasında müşterilerimiz tarafından sıklıkla tercih edilen ürünlerin listelendiği sayfadır.
 
Bir ürünü nasıl favori ürünlerime ekleyebilirim?
Alışveriş yaparken tercih ettiğiniz, ilginizi çeken veya beğendiğiniz ürünleri, üye girişi yaptıktan sonra favori ürünler listesine ekleyebilirsiniz. Bir ürünü favori ürün olarak eklemek için önce ürün detay sayfasına girmeniz, ardından “Favorilerime Ekle” butonuna tıklamanız gerekmektedir.
 
Favorilerinize, üye girişi yaptıktan sonra ana sayfada bulunan “Hesabım” sayfasındaki “Favorilerim” menüsünden ulaşabilirsiniz. Favorilerinize eklediğiniz ürünlerden satın almak istediklerinizi seçerek bir sepet oluşturabilirsiniz. Favorilerinizden çıkartmak istediğiniz ürünleri yine seçerek “Sil” butonu ile listeden çıkartabilirsiniz.
 
TESLİMAT 
Türkiye’nin her yerinden sipariş veriliyor mu?
Evet, Bizim Toptan’ın internet sitesine Türkiye’nin her yerinden sipariş verebilirsiniz.
Siparişimin ne zaman teslim edilir?
Sipariş teslimi, sipariş oluşturulduktan sonra ki 1 iş günü içerisinde yapılır.
 
Kısmi teslimat nedir? Neden kısmi teslimat yapıyorsunuz?
Kısmi teslimat, alınan ürünlerin tek seferde değil, kısmi olarak sevk edilmesidir. Daha hızlı hizmet verebilmek için kısmi teslimat yapıyoruz. Siparişinizde iki ayrı ürün varsa ve biri daha önce tedarik edilebiliyorsa, kısmi sevkiyat yapılarak hizmet hızı arttırılmaktadır.
 
Siparişimin teslimatını nasıl yapıyorsunuz?
Teslimatlar MNG Kargo tarafından yapılmaktadır.
 
Siparişimin teslimatı için kargo bedeli alınıyor mu?
50 TL ve üzeri siparişlerde kargo bedeli Bizim Toptan’a aittir. 50 TL’nin altındaki siparişlerde kargo bedeli müşterilerimiz tarafından ödenmektedir.
Siparişinizin kargo bedeli, sepetinizde bulunan ürünlerin göre ağırlık ve hacmi üzerinden hesaplanır. Her sipariş için farklı kargo hesaplaması yapılmaktadır.
 
Siparişim kargoda kaybolursa ne yapmalıyım?
Bizim Toptan’ın internet mağazasının İletişim Formu üzerinden bize ulaşabilirsiniz.
 
Siparişimi mağazadan teslim alabilir miyim?
Mağazalarımızdan teslimat yapılmamaktadır. 
 
Dağıtım ağınız tüm Türkiye'yi kapsıyor mu?
Bizim Toptan’ın internet mağazasından tüm Türkiye'ye teslim edilmek üzere sipariş verebilirsiniz.
 
Siparişimi beyan ettiğim kişilerden farklı olarak başka bir kişiye ya da adrese teslim ettirebilir miyim? 
Siparişiniz, yalnızca sisteme kaydettiğiniz kişi ve adreslere teslim edilmektedir.
 
Teslimat anında adreste kimse bulunamazsa ne olacak?
Kargo sorumlusu kargo şirketinin telefon numarasını içeren bir haber formu bırakmaktadır. Haber formunun bırakılmasını takip eden iş günü itibariyle, aynı adrese ikinci uğrama gerçekleşmektedir. İkinci uğramada da ürününü teslim alamadıysanız, 2 gün içinde 444 06 06 MNG Kargo Müşteri Hizmetleri’ni arayıp, evde siparişinizi teslim alabileceğiniz saat dilimini bildirdikten sonra teslimatınızı gerçekleştirebilirsiniz.

Teslimatım gecikti, nereden bilgi alabilirim? 
Siparişinizin teslimat durumunu sipariş sayfanıza girerek takip edebilirsiniz ya da İletişim Formu bize ulaşabilirsiniz.

Siparişim eksik teslim edildi ne yapmalıyım?
İletişim formundan tarafımıza ulaşarak eksik ürün bilgisini paylaşabilirsiniz. Ardından gerekli kontroller yapılarak eksik ürünleriniz tarafınıza teslim edilecektir.
 
Kargoyu teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?
Kargo görevlisi tarafından getirilen paketi teslim almadan önce kargo görevlisinin yanında kontrol ediniz. Siparişte bir sıkıntı görünmüyorsa ve ürünlerde herhangi bir deformasyon yoksa kargo teslim formunu imzalayarak siparişinizi teslim alabilirisiniz.
 
Kargo tarafından getirilen pakette ezik, yırtık ve darbe var ne yapmalıyım?
Kargo firmasının getirdiği pakette herhangi bir deformasyon veya darbe var ise kargo formunu imzalamadan kargo görevlisinin yanında paketi açıp içindeki siparişlerinizin fiziksel durumunu kontrol ediniz. Paket içerisindeki ürünlerde herhangi bir deformasyon var ise ürünleri teslim almayıp kargo görevlisine kargo hasar tutanağı tutturunuz ve ürünleri teslim almadan geri gönderiniz. Ardından siparişinize girerek siparişinizdeki ürünler için iade talebinde bulunmalısınız.
 
Siparişimi nasıl takip edebilirim?
Alışverişinizi tamamladıktan sonra sistemde kayıtlı e-posta adresine siparişinizin alındığına dair e-posta gönderilecektir. E-ticaret operasyon ekibi tarafından hazırlanan siparişleriniz kargoya verildiğinde size yine bir bilgilendirme SMS ve e-posta gönderilecektir. MNG Kargo ile yapılan siparişlerde kargo takip numarası SMS olarak telefonunuza gelecektir.
 
ÖDEME 
Ödeme seçenekleri nedir?
Bizim Toptan’ın internet mağazası üzerinden yapılan ödemeler kredi kartı ile tek çekim ya da parçalı ödeme şeklinde yapılabilmektedir. Aynı zamanda alternatif ödeme sistemi BKM Express ile de ödeme yapabilirsiniz.
 
Online ödeme seçenekleri nedir?
Ödemelerinizi CardFinans, World Card, Axess gibi tüm bankaların Visa ve Master Card’ ları ile yapabilirsiniz
 
Kredi Kartı ile Ödeme
Kredi kartınızla ödeme yapmak istiyorsanız, ödeme seçeneklerinden sizin için uygun olanı seçtikten sonra; kredi kartı sahibinin ismini, kredi kartı numarasını ve güvenlik kodunu (kredi kartının arka yüzündeki sayıların son 3 rakamı) yazmalısınız.
Yapı Kredi ve Akbank kredi kartları ile peşin veya taksitli alışveriş yapabilirsiniz.
 
Ticari Kredi Kartı ile Ödeme
Ticari kredi kartı bankaların işletmelere şirket harcamaları için sunduğu kredi kartıdır. Kişisel harcamalarınızı ve iş harcamalarınızı birbirinden rahatça ayırabildiğiniz, raporlama ve pek çok diğer avantajıyla nakit akışınız üzerinde etkili bir kontrol kurmanızı sağlayan, paranızın yönetiminde verimliliği artırırken aynı zamanda masrafları düşüren, ticari hayatınızda size rekabette avantaj sağlayan bir karttır.
 
Ticari kredi kartına nasıl sahip olunur?
İşletme sahiplerinin bankalara başvuruda bulunması yeterlidir. İşletmeler, konuyla ilgili ayrıntılı bilgiyi kartı sağlayan bankadan da alabilir.
 
Ticari kredi kartım var, taksitli ödeme işlemini nasıl yapabilirim?
Ticari kredi kartı bilgilerinizi ödeme ekranından girin. Ardından ödeme ekranının alt tarafında karşınıza çıkacak olan kartınız için geçerli taksit seçeneklerini görebilirsiniz.
 
Kredi kartı ile ödemede kart güvenliğini nasıl sağlıyorsunuz?
Kredi kartı numaranız online kredi kartı uygulamamız tarafından şifrelenerek bankanıza iletilmekte ve üçüncü şahıslarla asla paylaşılmamakta ve saklanmamaktadır. Ayrıca sitemizde kredi kartı ile yapılan alışveriş işlemlerinin güvenliğinin artırılması için 3D Secure ile ödeme yapılmaktadır. Online ödeme işlemlerinizde cep telefonunuza gelen şifre ile kredi kartı onayı vererek güvenli bir şekilde ödeme yapabilirsiniz. Böylelikle yetkisiz kişilerce kredi kartınızdan ödeme yapılması engellenmektedir.
 
Parçalı Ödeme nedir?
Parçalı ödeme, siparişinizin ödemesini birden fazla kredi kartıyla yapmanıza olanak sağlar. Parçalı ödemede beş farklı ödeme alternatifi sunulmaktadır. Ödemelerinizi beş farklı kredi kartıyla ve varsa hediye çeki ile yapabilirsiniz.
 
3D secure Nedir?
3D Secure, online alışverişlerin güvenliğini sağlamak amacıyla kart kuruluşları tarafından geliştirilmiş bir kimlik doğrulama sistemidir. İnternetten yapılan alışverişlerde şifreyle kredi kartı onaylama işlemi olarak da bilinir. Visa Kredi Kartı için kullanılan uygulamasına “Verified by Visa”, MasterCard için olanına ise “SecureCode” adı verilir
3D Secure Neden Güvenlidir?
3D Secure sistemiyle yapılan alışveriş, kart sahibinin banka tarafından kendine verilen özel bir ödeme şifresiyle onaylaması durumunda geçerli olacaktır. 3D Secure şifre sistemi sayesinde kredi kartı bilgileriniz başkası tarafından bilinse bile bilginiz dışında alışveriş yapılamayacaktır.
 
Siparişimi 3D Secure ile nasıl tamamlarım?
www.eticaret.bizimtoptan.com.tr’ den yapacağınız alışverişlerde, 3D Secure ile ödeme yapabilmeniz için kredi kartınızın bağlı olduğu bankanın sistemi destekliyor olması gerekmektedir. Siparişi tamamlamak için ödeme sayfasından sonra açılan güvenlik sayfasına cep telefonunuza gelen şifreyi girerek ödemeyi tamamlamanız gerekmektedir. Kredi kartınızın 3D’ye tanımlanması için, bankada kayıtlı olan GSM bilgileriniz güncel olmalıdır.
Kartınızın 3D’ye tanımlı olması durumunda, genellikle ödeme işlemi detayınız bankanızda kayıtlı olan GSM numaranıza SMS’le gönderilir.
 3D Secure sayfasında hiçbir şifre sorulmadan işleminiz gerçekleşirse bu kredi kartınızın 3D secure ‘a uyumlu olmadığı anlamına gelir. Bu işlem yine de 3D özelliğine sahip olacaktır. Kartınızı  3D Secura’a tanımlanması için bankanızla irtibata geçmelisiniz.
 
BKM Express nedir?
BKM Express alışverişlerinizi güvenle yapabileceğiniz bir ödeme sistemidir.
 
BKM Express ile nasıl alışveriş yapılır?
Kart bilgilerinizi girmeden kolay alışveriş yapabilir, kartınızı kullanmadan hızlı işlem yapabilir, kendi belirleyeceğiniz şifreniz ile alışverişinizi güvenle tamamlayabilirsiniz. Kartınızı BKM Express’e kaydettikten sonra ödeme sayfasından “BKM Express” i seçip açılan sayfada kullanıcı adı ve şifre girerek ödeme seçeneğinizi belirleyebilir, telefonunuza gelen şifreyi sisteme girerek alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.
 
KAMPANYA
Kampanyalı ve indirimli ürünleri, günün fırsatı, haftanın fırsatı ve promosyon reyonlarından takip edebilirsiniz. Iskontolu ürünlerimizdeki indirimleri ürünün üzerinde ve detay sayfasında görebilirsiniz.
 
Bizim Toptan mağazalarında geçerli olan tüm kampanya ve indirimler internet mağazasından yapılan alışverişlerde de geçerli mi?
Bizim Toptan mağazalarında geçerli olan kampanya ve indirimler ile internet mağazasında yer alan kampanyalar farklılık gösterebilmektedir. Mağazalarımızda geçerli olan kampanyaların birçoğu internet mağazasında geçerli olacağı gibi farklı kampanyalara da yer verilecektir.
 
"Günün Fırsatları" nedir?
Sitemizde adet ya da süre sınırlı olarak yer alan ürünlerde; indirim, hediye ürün, indirimli yan ürün vb. şekillerde kurgulanan kampanyalar “Günün Fırsatları” olarak yer almaktadır.
 
“Çok Al Kazan” kampanyası nedir?
Çok al kazan kampanyası belirlenen ürünlerde ve belirlenen miktarlarda alım yapılması durumunda ürünün birim satış fiyatını düşüren kampanya modelidir.
 
“Hediye Ürün” kampanyası nedir?
Adet ya da tutar olarak belirlenen herhangi bir şart altında yapılan alım karşılığında, sistemin otomatik ya da seçimli olarak belirlenen herhangi bir ürünü bedava verilmesini sağlayan kampanya modelidir.
 
Hediye kampanyası olan ürünlerin hediyesi ile size teslim edilebilmesi için ürünü sepete attıktan sonra sayfanın altında hediye olarak sunulan ürün/ürünleri seçmeniz gerekmektedir. Aksi takdirde hediye ürününüz siparişinizde görünmeyecek ve tarafınıza gönderilemeyecektir.
 
Sepetinizi oluşturduktan sonra ürünlerin altında yer alan “Promosyon Kodu Kullan” seçeneğine size verilmiş olan şifreyi girerek sunulan avantajdan faydalanabilirsiniz.
 
“Görülmemiş Fırsat” kampanyası nedir?
Adet ya da tutar olarak belirlenen herhangi bir şart altında yapılan alım karşılığında, sistemin otomatik ya da seçimli olarak belirlenen herhangi bir ürüne indirim uygulamasıdır.
 
“Avantajlı Set” kampanyası nedir?
Farklı kategorilerde ya da aynı kategori içerisindeki farklı ürünlerin belirlenen toplam tutar üzerinden adet fiyatları belirtilmeksizin satılmasına olanak veren kampanya modelidir.
 
“Size Özel” nedir?
Sitede daha önce gezdiğiniz veya satın aldığınız ürünlerin ziyaretiniz sırasında size tekrar hatırlatılmasıdır.
 
İPTAL, İADE ve DEĞİŞİM
Bizim toptan’ın internet mağazasında iade ve değişim şartları nelerdir?
6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun'da belirtilen, müşterinin 14 gün içinde hiçbir gerekçe göstermeden ürünü iade etme hakkı dâhilinde iade ve değişim işlemleri gerçekleştirilmektedir.
İade edilecek ürünün tekrardan satışa uygun olması gerekmektedir. Ürün değişim ve iadelerinde 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'da belirtilen esaslar, müşteri memnuniyeti açısından alt sınır olarak kabul edilmektedir.
 
Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
Siparişinizi iptal etmek için Bizim Toptan’ın internet mağazasına girip üye girişi yaptıktan sonra "Siparişlerim" sayfasına gitmeniz, daha sonra iptal etmek istediğiniz siparişe tıklayarak siparişin içine girmeniz gerekmektedir. İptal/İade'ye tıklayarak açılan formu doldurmanız ve göndermeniz yeterli olacaktır.
 
Siparişimin iptal işlemi gerçekleşti mi?
Ürün iptal işlemi, iptal talebinizden hemen sonra yapılıp, iptal teyidi e-mail ve SMS yoluyla gönderilmektedir.
 
Ödemesini kredi kartı ile yapmış olduğunuz siparişlerinizde; üye girişi yaptıktan sonra “Siparişlerim” sayfasından iade etmek istediğiniz siparişinizin detay sayfasına gelebilir, ürünlerin yanında bulunan iade butonuna tıklayarak, iade formuna ulaşabilirsiniz. Formdaki konu başlıklardan birini seçerek iade nedeni belirtmeniz gerekmektedir.
 Siparişinizdeki ürünlerin hepsini seçerek siparişinizin tamamını iade edebileceğiniz gibi ürün ya da ürünleri seçerek parçalı iade de yapabilirsiniz.
 
Sepetimde bulunan ürünlerden bir ya da birkaçını iade edebilir miyim?
Parçalı iade, sepetinize bulunan bir ya da birden çok ürünü farklı zamanlarda ve farklı miktarlarda iade etmenize olanak sağlar. Sepetinizde bulunan ürünlerden bir ya da birkaçını iade etmek istediğinizde, sepetinizden çıkarmak istediğiniz ürünü seçerek iade edebilirsiniz. Parçalı ödeme ile tamamlanmış siparişlerin iadesi de parçalı iade olacaktır. Ödemede kullanılan birden fazla kredi kartı var ise önce hangi kredi kartına ödeme yapılacağı Bizim Toptan Satış Mağazaları’nın inisiyatifindedir. 
 
İade gönderdiğim sipariş için iade faturası kesmeli miyim?
Kurumsal (vergi mükellefi olan) müşterilerimizin yapacağı ürün iadelerinde Bizim Toptan Satış Mağazaları A.Ş. tarafından kesilmiş olan irsaliyeli faturanın bir nüshasının ve iade işlemi için kurumun düzenlemiş olduğu, kargo payı dahil edilmeden “Ürün Birim Fiyatı + KDV” şeklinde kesilmiş bir iade faturasının, ürünlerle birlikte belirtilen adrese gönderilmesi yasa gereği zorunludur. 
 
İade adresiniz nedir?
Yavuz Selim Mah.Birlik Cad. No:77 Bağcılar/İstanbul

İade gönderirken kargo bedeli ödeyecek miyim?
İadenizi MNG Kargo ile kargo bedeli ödemeden ücretsiz olarak gönderebilirsiniz. Gönderinin MNG Kargo dışında başka bir kargo firması ile gönderilmesi durumunda gönderi ücreti müşterimize aittir.

Hangi ürünlerin iadesi yapılmamaktadır?
Tüketici aşağıdaki hallerde cayma hakkını kullanamaz:
a)Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve SATICI veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler.
b)Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler.
c)Niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan ürünler, çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler.
d)Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler.
e)Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.
f)Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik, kopyalanabilir yazılım ve programlar, bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemelerine (toner, kartuş, şerit vb.) ilişkin sözleşmeler.
g)Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.
h)Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek ve içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler.
i)Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallara ilişkin sözleşmeler.
j)Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler.
 Aşağıdaki ürünlerde cayma hakkının kullanılması, ürünün ambalajının/jelatinin açılmamış olması ve jelatinin kontrol edilme şatına bağlıdır.
-Kopyalanabilir yazılım ve programlar hariç her türlü yazılım ve programlar,
-DVD, VCD, CD ve kasetler,
-İçinde sarf malzemesi bulunan ürünler,
-Parfüm, saat, gözlük, kozmetik gibi hijyenik ürünlerde,
-Kurulum gerektiren mobilya, bisiklet, lastik, saat, spor ürünleri, lastik ve benzeri ürünlerde.

Ödemem ne zaman iade edilecek?
İade gönderimlerinde, ürünlerin ve belgelerin tarafımıza ulaşmasından ve iadenizin onaylanmasının ardından 3 iş günü içerisinde sipariş tutarı hesabınıza ödeme yönteminizle aynı olacak şekilde iade edilmektedir. Ücret iadenizin hesabınıza yansıma süresi ise bankanızın sorumluluğundadır.

Ödemem neden iade edilmedi?
Ödeme iade sürecini bankanızla takip edebilir, bir sorun olduğunu düşünüyorsanız İletişim Formu ile bize ulaşabilirsiniz.

Tutar iadem neden taksitli olarak yapılıyor?
Taksitli olarak satın almış olduğunuz ürüne ait bedelin tamamı kredi kartınıza iade edilmektedir. Bankanız tarafından iadenin kredi kartınıza geri ödemesi taksitli olarak yapılmaktadır.


Bunu paylaşın;