İPTAL&İADE&DEĞİŞİM

İptal
Sipariş ettiğiniz ürünü “Siparişlerim” sayfasından ilgili siparişin içindeki ürünü seçerek ‘İptal’ seçeneğiyle iptal edebilirsiniz. 
Ürünün iptalini gerçekleştirdiğinizde e-posta adresinize ve bildirmiş olduğunuz cep telefonu numaranıza eş zamanlı olarak bilgi mesajı gönderilecektir.
Sipariş ettiğiniz ürünle birlikte promosyon, hediye ürün ya da kampanyalı ürün uygulaması mevcutsa, bu ürünlerin iptali gerçekleştirilemez. Kampanyaya dahil olan tüm ürünlerin iptal edilmesi gerekmektedir.
•"İptal" seçeneği ürününüz henüz kargoya verilmemişse uygulanabilir.
•"Siparişlerim" sayfasından iptal edeceğiniz ürünün/ürünlerin bulunduğu siparişi seçiniz,
•İlgili sipariş sayfasındaki ürün/ürünlerin yanında bulunan “İptal” seçeneğini tıklayarak iptal işleminizi tamamlayabilirsiniz.
İade
Bizim Toptan’ın internet mağazasından alınan Cayma Hakkı kapsamındaki tüm ürünler, teslim alındığı tarihten itibaren 14 (ondört) gün  içerisinde iade edilebilmektedir.
•İade edeceğiniz ürünü MNG Kargo ile Yavuz Selim Mah. Birlik Cad. No:77 Bağcılar/İstanbul adresine  kargo bedeli ödemeden ücretsiz olarak gönderebilirsiniz. Gönderinin MNG Kargo dışında başka bir kargo firması ile gönderilmesi durumunda gönderi ücreti müşterimize aittir.
•İade edeceğiniz ürüne ait, hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerin de aynı anda iade edilmesi gerekmektedir.
•Ödemesini kredi kartı ile yapmış olduğunuz siparişlerinizde; üye girişi yaptıktan sonra “Hesabım” sayfasındaki “Siparişlerim” menüsünden iade etmek istediğiniz siparişinizin detay sayfasına gelebilir, ürünlerin yanında bulunan iade butonuna tıklayarak, iade formuna ulaşabilirsiniz. Formdaki konu başlıklardan birini seçerek iade nedeni belirtmeniz gerekmektedir.
•İade talebiniz, ürünler ve arkasındaki iade formu doldurulmuş olarak fatura tarafımıza ulaştıktan sonra 3 iş günü içinde değerlendirilecek ve tarafınıza bilgilendirme yapılacaktır. 
•Site üzerinden iade formu doldurulmamış veya faturasız gönderilmiş olan iade talepleri dikkate alınmayacaktır.
Siteye üye olmadan verdiğiniz siparişlerde; 
Anasayfanın en üstünde bulunan “Sipariş Takibi” sayfasından iade talebinizi yapabilirsiniz.
Alışverişiniz kredi kartı ile ve taksitli olarak yapılmış ise ödeme kaç taksit ile yapıldıysa aynı koşullarda bankanız tarafından geri ödemesi yapılır.
Kurumsal Müşteri İade Süreci
Kurumsal (vergi mükellefi olan) müşterilerimizin yapacağı ürün iadelerinde Bizim Toptan Satış Mağazaları A.Ş. tarafından kesilmiş olan faturanın bir nüshasının ve iade işlemi için kurumun düzenlemiş olduğu, kargo payı dahil edilmeden “Ürün Birim Fiyatı + KDV” şeklinde kesilmiş bir iade faturasının, ürünlerle birlikte belirtilen adrese gönderilmesi yasa gereği zorunludur. 
Hasarlı Ürünlerin İade Süreci
Hasarlı ürünlerin (kırık, hasarlı, ambalajı bozulmuş vb) tespiti için paketin kargonun yanında açılması gerekmektedir. Eksik ya da hasarlı olduğu tespit edilen ürünler müşteri tarafından kabul edilmemeli ve kargo görevlisine tutanak tutturularak kargo teslim alınmadan iade edilmelidir.
Kargo teslimi esnasında tutanak tutulmayan ürünler hasarlı ürün kapsamı dışındadır. 
Değişim
Bizim Toptan’ın internet mağazasından alınan Cayma Hakkı kapsamındaki tüm ürünler, teslim alındığı tarihten itibaren 14 (ondört) gün  içerisinde değiştirilebilmektedir.
•Değiştireceğiniz ürünü MNG Kargo ile Yavuz Selim Mah. Birlik Cad. No:77 Bağcılar/İstanbul adresine  kargo bedeli ödemeden ücretsiz olarak gönderebilirsiniz. Gönderinin MNG Kargo dışında başka bir kargo firması ile gönderilmesi durumunda gönderi ücreti müşterimize aittir.
•Ödemesini kredi kartı ile yapmış olduğunuz siparişlerinizde; üye girişi yaptıktan sonra “Hesabım” sayfasındaki “Siparişlerim” menüsünden iade etmek istediğiniz siparişinizin detay sayfasına gelebilir, ürünlerin yanında bulunan değişim butonuna tıklayarak, değişim formuna ulaşabilirsiniz. Formdaki konu başlıklardan birini seçerek değişim nedeni belirtmeniz gerekmektedir.
•Değişim talebiniz, ürünler ve arkasındaki iade formu doldurulmuş olarak fatura tarafımıza ulaştıktan sonra 3 iş günü içinde değerlendirilecek ve tarafınıza bilgilendirme yapılacaktır. 
•Site üzerinden değişim formu doldurulmamış veya faturasız gönderilmiş olan değişim talepleri dikkate alınmayacaktır.
Siteye üye olmadan verdiğiniz siparişlerde; 
Anasayfanın en üstünde bulunan “Sipariş Takibi” sayfasından değişim talebinizi yapabilirsiniz.
Cayma Hakkı
Tüketici (ALICI), 14 (ondört) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkı süresi, hizmet ifasına ilişkin sözleşmelerde sözleşmenin kurulduğu gün; mal teslimine ilişkin sözleşmelerde ise tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin malı teslim aldığı gün başlar. Ancak tüketici, sözleşmenin kurulmasından malın teslimine kadar olan süre içinde de cayma hakkını kullanabilir. Cayma hakkı süresinin belirlenmesinde;
a)Tek sipariş konusu olup ayrı ayrı teslim edilen mallarda, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin son malı teslim aldığı gün,
b)Birden fazla parçadan oluşan mallarda, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin son parçayı teslim aldığı gün,
c)Belirli bir süre boyunca malın düzenli tesliminin yapıldığı sözleşmelerde, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin ilk malı teslim aldığı gün esas alınır. Cayma bildiriminizi cayma hakkı süresi dolmadan www.eticaret.bizimtoptan.com.tr‘de yer alan kişisel üyelik sayfanızdaki iade seçeneği üzerinden gerçekleştirebilirsiniz. Cayma hakkınız kapsamında öngörülen taşıyıcı MNG Kargo olup, www.eticaret.bizimtoptan.com.tr‘de yer alan kişisel üyelik sayfanızdaki iade seçeneğinden iade işlemini başlatabilirsiniz.
d)Bu hakkın kullanılması halinde, teslim edilen ürünün ve fatura aslının iadesi zorunludur. Fatura aslı iade edilmez ise, satıcı, KDV ve varsa sair yasal yükümlülükleri, tüketiciye iade edilecek bedelden tahsil edecektir. Cayma hakkı nedeni ile iade edilen ürünün kargo bedeli satıcı tarafından karşılanır.
e)Tüketici’ nin cayma hakkını kullanması halinde satıcı, cayma bildiriminin kendisine ulaştığı tarihten itibaren en geç on gün içerisinde almış olduğu toplam bedeli ve tüketiciyi borca sokan her türlü belgeyi tüketiciye hiçbir masraf yüklemeksizin iade etmek ve yirmi gün içerisinde de malı geri almakla yükümlüdür.
Teslim alınmış olan malın değerinin azalması veya iadeyi imkânsız kılan bir nedenin varlığı cayma hakkının kullanılmasına engel değildir. Ancak değer azalması veya iadenin imkânsızlaşması tüketicinin kusurundan kaynaklanıyorsa satıcıya malın değeri veya değerindeki azalmayı tazmin etmesi gerekir. Malın mutat kullanımı sebebiyle meydana gelen değişiklik ve bozulmalar değer azalması sayılmaz. 
Tüketici aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkını kullanamaz:
a)Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve SATICI veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler.
b)Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler.
c)Niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan ürünler, çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler.
d)Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler.
e)Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.
f)Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik, kopyalanabilir yazılım ve programlar, bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemelerine (toner, kartuş, şerit vb.) ilişkin sözleşmeler.
g)Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.
h)Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek ve içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler.
i)Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallara ilişkin sözleşmeler.
j)Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler.



Bunu paylaşın;